CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday

From JB with Love

Assalamualaikum

Me and him,we've been together for almost 4 years! Diam tak diam dah lama jugak..He changed a lot since our first met. Positive of course. Huuuu... me too... And aku boleh dikatakan masak jugak dengan perangai dia. Cuma kadang2 biasa la, lelaki ni sukar dijangka dan sukar difahami. Ahceh! (I bet boys will say that too to girls!) Our relationship sangat2 mencabar,kalau tak sabar,maybe dah lama break. Alhamdulillah,so far kami masih dikurniakan kesabaran. ahceh! Perangai dia yang paling ketara sekali yang aku dah biasa--->
  • Tak boleh menyampuk bila dia tengah bebel. (oh,dia sangat suka bercakap!) Dia marah sangat.
  • jangan letak phone tiba2. Marah gila. (Tapi yang i habit aku.Ehe!)
  • Jagan off hp bila gaduh. Dia marah sangat2. (Eh,ni pon habit aku jugak!)
  • Bila dia tanya,orang (refer to me) diam je tak jawab. (Ni habit aku bila marah!ehe!)
Ni semua kalau buat memang mengundang padah.Tapi semua ni habit aku kan. So, encik padah, sila la datang...
Tapi dia ni cepat marah,tapi cepat sgt mintak maaf. And cepat sgt pujuk. Jarang kitorang gaduh more than 1 day. Kalau lebih tu biasanya cik farah yang selalu drag sebab keras hati. Lalalala!
We plan to get married in ______. (??????) Sigh*** Sape yang taknak..tapi kewangan belom ok lagi. Kena kerja dan kaya dulu. Parents mesti dihappykan dulu.ehe! Masing2 ada cita2. Sabar ye cik daus dan cik fara.

If he read this, just want u to know how glad I am to have u.Syukur alhamdulillah. (^_^)

No comments: