CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday

Aku happy bila...

Assalamualaikum..

Tq pakcik google sebab ada gambar comell....

Gembira,happy. So,apa itu gembira? Siapa dapat terangkan apa itu gembira atau happy or apa2 aje yang korang gunakan. (???) Mesti lain2 kan? Maknanya setiap orang berlainan cara untuk buat diri sendiri happy kan? So do i...

Aku happy bila...
  • Aku dapat tido dengan secukupnya
  • pegi tempat yang indah macam pantai,kampung,air terjun,sungai...
  • Makan yg sedap2! (sudah pasti!)
  • kenyang. =)
  • Bau strawberry,tak kira lah buah ke,sabun ke,shampoo ke,pewangi ke,etc
  • aku ada barang PINK
  • baru lepas mandi.
  • orang bagi hadiah.
  • karaoke walaupun suara sehebat anuar zain
  • bawak kereta jauh2
  • lepak2 sambil gelak kuat2
Tapi,lagi haaaapppppyyyyy bile:
  • Bersama yang tersayang...
  • bersam si dia..
  • bersama teman rapat..
  • bersama ahli keluarga
  • umi da ayah gembira
  • lengkap menunaikan yg fardhu..

Tapi,ada satu lagi benda yg boleh buat aku happy tahap maximum. Tapi agak mustahil.
  • Bila umi dan ayah bersatu kembali.
Mustahil bagi fikiran manusia. Tapi tidak terlalu mengharap. Sebab sekarag pun masing2 happy dengan khidupan sendiri. Semua ada hikmah.

Dan untuk umi dan ayah... ara happy bila ayah dan umi happy. Ara ok dgn pilihan hidup ayah dan umi. janji kita semua happy. yeay! Aku anak yg paling sporting di dunia! Yeeee..haaaaa!!!


(Alamak! Lari tajuk x?hmmm...)

No comments: