CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday

Back!

Assalamualaikum..

Argh..lamanya aku tggalkan blog ni..so,macam2 benda jadi..before tu, SELAMAT HARI RAYA! =)

harini merupakan my 1st day in iium. semalam check in bilik..hmmm....after almost 5 months kat rumah,what do u aspect? mestilah homesick gile!!!

Tadi masa bangun pagi jr, aku macam x percaya aku dah kt uia...missing my room....hmm...
semalam,masa sampai2 je dekat bilik ni,kotor yang AMAT!! habuk sane sini...isk3...siap ade harta peninggalan plak tu dari org yg sebelumnya..

tapi sekarang bilik sudah chantek! yeay!

komen 1st day? setakat harini,aku cuma ada 3 kelas je..semua kelas subject+lecturer nampak interesting..tapi harini tak mula lecture pon..haish..kene polish balik otak aku ni..wish me luck!!

No comments: